Monday, June 11, 2007

ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΑΔΕΙΑΣ

Μαζί με το καλοκαίρι, πακέτο πάει και η άδεια. Και αρχίζουν οι μάχες στο γραφείο΄: "Εγώ θέλω τις 2 μεσαίες εβδομάδες του Αυγούστου" "Δε νομίζω γιατί ΕΓΩ θέλω τις εβδομάδες αυτές" "Μα ο άντρας μου αυτές τις εβδομάδες έχει άδεια από τη δουλειά του" "Πες του να αλλάξει" "Μα δε γίνεται τότε κλείνει το γραφείο τους" "Μα εγώ έχω ήδη κλείσει και δεν μπορώ να αλλάξω. Έκλεισα εισιτήρια με την Aegean και δεν μπορώ να αλλάξω ημερομηνίες" "Κι εγώ τι πρέπει να κάνω; Γιατί δεν είπες κάτι πριν κλείσεις εισιτήρια;"..... Και μαζεύονται οι άντρες του γραφείου "Γυναικοκαβγάς!!!!!!!!".... Και πάνε λέγοντας οι καβγάδες, οι λογομαχίες και τα μαλλιοτραβήγματα (λέμε τώρα)! Όλοι κρατάνε από ένα ημερολόγιο στο χέρι, σβνήνουν και σημειώνουν ημερομηνίες... Σκέτη τρέλα! Όσο για μένα, τους αφήνω να τελειώσουν με τις "ανωμαλίες" τους.... κι οτι μείνει... ας είναι και "off season"... Καλύτερα.... Πιο λίγος κόσμος, περισσότερη άνεση, περισσότερη παραλία και θάλασσα να μας αναλογεί!

8 comments:

APOTINEDRA said...

Ta off season έχουν άλλη χάρη. Εμείς τις διακοπές μας προτιμούμε να τις κάνουμε γύρω στα τέλη Ιουνίου, όταν σχεδόν κανείς δεν παίρνει άδεια...Βέβαια θα μου πεις εμείς έχουμε ολόκληρο καλοκαίρι διακοπές...και θάχεις δίκιο!

ΜΑΓΕΙΑ said...

ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥΥΥΥ ΤΥΧΕΡΟΙ! ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΜΑΝ ΓΙΑ 15 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΜΕ! ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΤΕΛΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ!

Αρί-μαρί said...

Σωστή σε βρίσκω!
Κι εμένα μ'αρέσει περισσότερο να κάνω διακοπές απο Σεπτέμβρη και μετά.
Ασχετα αν τελικά καταλήγω να μην πηγαίνω ποτέ.(πονεμενη ιστορία...)
Φιλιά και πολλές καλημέρες!!!

Greca said...

Χαχα μα γιατι μου θυμιζει κατι αυτο? 5 ατομα ειμαστε στην υπηρεσια και γινεται το ελα να δεις... και ναι!!! οι 2 βδομαδουλες που ζηταω παντα τον σεπτεμβρη(που μ'αρεσουν οι διακοπες τοτε, καθως εχεις ακομα τη ζεστη του καλοκαιριου,διχως τον πανικο του!) για να τους αφησω το καλοκαιρι ελευθερο (γιατι "ερχεται ο ταδε συγγενης", ""θελω να παω εκει τοτε" κοκ) γινονται καποια στιγμη ακομα και αυτες αντικειμενο διαπραγματευσης... και παλι καλα που δεν υπαρχουν παιδια- σκυλια κλπ κλπ και μπορουμε να την "κανουμε" τοτε... αργοτερα ομως? ε ρε γλεντια τοτε!!!!
Φιλια και καλες διακοπες να'χουμε! Οποτε και αν ειναι αυτες!!!!
Ειρηνη

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

ΜΑΓΕΙΑ said...

@ rodrigo
Eu estou contente você encontrei meu interessar do blog!

ΜΑΓΕΙΑ said...

@ greca
Διακοπές να 'ναι, κι όποτε να 'ναι!!!!

ΜΑΓΕΙΑ said...

@asimenia
Πολύ πονεμένη ιστορία οι διακοπές. ΠΡΕΠΕΙ όμως να πηγαίνουμε για να "γεμίζουν οι μπαταρίες" που λένε και στη showbiz!!!!