Thursday, June 7, 2007

ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ......

".....Είναι κι αυτοί που μου μαυρίζουν τη ψυχή μου
Κάτι τυπάκια που το παίζουν αυθεντία
Φοράνε Timberland παπούτσια στη ζωή μου
Και με κλαρίνα μου τρυπούν τη φαντασία....."


Είναι κάτι τύποι που το παίζουν ανώτεροι και ψαγμένοι και καλά, δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους γιατί έχουν αξιοπρέπεια και αυτοσεβασμό και καλά, όταν τους ζητήσεις κάτι αρνούνται κατηγορηματικά γιατί έχουν το προσωπικό τους schedule και δεν χωράει κάτι επιπλέον και συνήθως έχουν την εντύπωση οτι γνωρίζουν τα πάντα για τα πάντα.
Και έρχεται η ώρα που ζητούν - αυτοί οι τύποι - κάτι.... ΧΑ! Κι επειδή νομίζουν οτι ο κόσμος είναι δικός τους - επειδή τον έχουν κατακτήσει με την ανατροφή, την εις ευρωπαϊκάς χώρας εκπαίδευση, τον κώλο τους που σούζεται και το βαθύ γελοίο ντεκολτέ (καλά σκέφτεστε: "οι τύποι" = μια κότα = μια κοπέλα) - το ΑΠΑΙΤΟΥΝ πάραυτα και προσπαθούν να σε γελοιοποιήσουν, να σε μειώσουν και να σε κάνουν να νιώσεις τόσο μα τόσο κατώτερος ώστε να πιστέψεις οτι στα μάτια τους είσαι μια κουκίδα τόοοοοση δα. Και εξηγείς με όση ευγένεια διαθέτεις οτι δεν είναι σε θέση να απαιτούν γιατί κάποια πράγματα ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ κι όσο κι αν θέλεις κι απαιτείς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να γίνουν πριν.
Και σε βρίζουν.....
Πόσο ασήμαντοι είναι αυτοί οι τύποι για μένα.... Τόσο πολύ, που μέχρι να γράψω αυτές τις γραμμές.... μου πέρασε κι ο θυμός....
Πόσο λυπάμαι αυτά τα ανθρωπάκια που επιτίθενται "αφ' υψηλού"!
Get a life .... που λένε και στο χωριό σου.....

5 comments:

Ψυχος said...

live and let live.

ΜΑΓΕΙΑ said...

ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!

salvador said...

Ζούν ανάμεσα μας

Anonymous said...

δεν αξιζουν ουτε τον θυμο σου
ουτε το χρονο σου

ΜΑΓΕΙΑ said...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ! ΓΙ' ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ ΤΟ POST... ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΕΝΤΑΣΗ!:)